11 alimente care grăbesc procesul de îmbătrânire a corpului tău

Există doi vinovați principali care accelerează procesul de îmbătrânire a pielii noastre: expunerea la soare și produse finale avansate de glicare (AGE).EDATII se formeaza atunci cand proteinele sau grasimile se combina cu zaharul. În timp ce acești vinovați de îmbătrânire nu sunt la sută sub controlul nostru, folosind protecție solară și ținând cont de dieta dvs. generală vă poate ajuta modul în care corpul nostru ne protejează și ne vindecă pielea.

Și deși menținerea dietei tale este mai ușor de spus decât de făcut, întotdeauna ajută să ai o mică amintire despre modul în care anumite alimente îți pot afecta sănătatea pielii. Lista noastră vă poate ajuta.

Dar amintiți-vă, fiecare persoană este unică. Nu toată lumea va beneficia de mâncare crudă, curată sau întreagă. Și mâncarea regulată a unuia sau a două dintre aceste alimente nu va duce la mai puțin colagen și vă va deteriora total pielea. Se îndepărtează de o dietă moderată, cea mai bună pentru tine, care îți va schimba sănătatea, pielea sau nu.

Așadar, parcurgeți această listă cu un bob de sare (nu este destinat). Luați informațiile care vă sunt cele mai utile.

1. Cartofi prăjiți

Cartofii prăjiți pot ajunge la fața locului – atât în ​​departamentul de satisfacție, cât și în departamentul de producție AGE, deoarece sunt prăjiți și sărați.

Alimentele prăjite în ulei la temperaturi ridicate eliberează radicali liberi care pot provoca leziuni celulare la nivelul pielii. Expunerea la radicalii liberi accelerează procesul de îmbătrânire datorită unei acțiuni numite reticulare. Reticularea afectează moleculele de ADN și poate slăbi elasticitatea pielii.

Ba mai mult, consumul de prea multă sare poate atrage apă din piele și poate duce la deshidratare. Acest lucru vă poate face pielea mai predispusă la riduri.

Dacă doriți: Schimbă cartofii prăjiți.Cartofii dulci sunt bogați cupru anti-îmbătrânire, care ajută la producerea de colagen.

2. Pâine încolțită pentru pâine albă

Când carbohidrații rafinați se integrează cu proteine, determină formarea AGE. AGE-urile au un efect direct asupra bolilor cronice, precum și asupra procesului de îmbătrânire.

Alimentele cu un indice glicemic ridicat , precum pâinea albă, pot provoca inflamații în organism, adicădirect legate la procesul de îmbătrânire.

Dacă doriți: încercați o alternativă la pâinea tradițională, cum ar fi pâinea încolțită care nu conține zahăr. Pâinea încolțită conține, de asemenea antioxidanțiSursa de încredere care sunt benefice pentru piele.

3. Miere sau fructe pentru zahăr alb

Zahărul este unul dintre pretendenții infami la problemele nedorite ale pielii precum acneea . Așa cum am menționat mai sus, zahărul contribuie la formarea de AGE care dăunează colagenului.

Când nivelul nostru de zahăr este crescut, acest proces AGE este stimulat. Se accelerează și mai mult dacă este implicată lumina soarelui. Așadar, în loc să mănânci înghețată pe plajă, optează pentru fructele răcoritoare congelate sau un popsicle fără adaos de zahăr.

Dacă doriți: alegeți la fructe sau ciocolată neagră atunci când doriți ceva dulce. Afinele, în special, previn pierderea colagenului (așa cum se arată în studii la animale.

4. Ulei de măsline sau avocado pentru margarină

Luați-l ușor cu acel cuțit de unt. Studii mai vechi au arătat că cei care nu consumă margarină sau unt au mai puține leziuni și riduri ale pielii decât cei care o fac.

Și știința verifică: Margarina este mai rea decât cantitățile moderate de unt real datorită faptului că are un conținut ridicat de uleiuri parțial hidrogenate. Acești acizi grași trans fac pielea mai vulnerabilă la radiațiile ultraviolete , ceea ce poate dăuna colagenului și elasticității pielii.

Dacă doriți: Schimbă unt pentru ulei de măsline sau avocado pentru frotiu, bogat în antioxidanți anti-îmbătrânire, pe loc de pâine prăjită.

5. Lipiți păsări de curte pentru carne procesată

Hot-dog-urile, ardeiul iute, slănina și cârnații sunt toate exemple de carne procesate care pot fi dăunătoare pentru piele.

Aceste carne sunt bogate în sodiu, grăsimi saturate și sulfit, care pot deshidrata toate pielea și slăbesc colagenul provocând inflamații . Pentru opțiuni proteice ieftine, schimbați carnea procesată pentru ouă sau fasole.

Dacă doriți: optați pentru cărnuri mai slabe precum curcanul și puiul. Aceste carne sunt ambalate cu proteine ​​și aminoacizi esențiali în formarea naturală a colagenului.

6. Lactatele

Aveți o senzație mixtă despre lactate? Știința face și ea.

Unii au văzut schimbări pozitive ale pielii de la abandonarea lactatelor. Alții nu au văzut deloc o diferență semnificativă.

Totul depinde de persoană. Pentru unii, produsele lactate pot crește inflamația în organism, ceea ce duce la stres oxidativ.Stresul oxidative este una dintre principalele cauze ale îmbătrânirii premature.

Dietele cu conținut scăzut de produse lactate pot proteja pielea expusă la soare de riduri.

Dacă doriți: Laptele este o mare sursă de calciu, care este esenţial pentru sănătatea generală a pielii. Pentru alte surse de calciu , mâncați semințe, fasole, migdale, verdeață cu frunze și smochine.

7. Gândiți-vă de două ori la sucuri acidulate și cafea

Ce fel de sodă și cafea face pentru sănătatea ta are mai mult de-a face cu somnul decât pielea. În primul rând, ambele au un nivel ridicat de cafeină, care, dacă bei frecvent pe parcursul zilei până noaptea, îți pot afecta somnul.

Somnul slab a fost legat de creștere semne de îmbătrânire și mai multe cercuri de ochi întunecați, riduri, și linii fine.

Dacă doriți: Dacă sunteți îngrijorat de conținutul de zahăr, aruncați o privire la cât de mult beți. Vedeți dacă puteți reduce cantitatea sau puteți face schimburi, cum ar fi să aveți lapte auriu în loc de cafea. Turmericul, ingredientul principal în laptele auriu, este bogat în antioxidanți și unul dintrecel mai puternic compuși anti-îmbătrânire din jur.

8. Bea alcool cu ​​moderatie

Alcoolul poate provoca o serie de probleme atunci când vine vorba de piele, inclusiv roșeață, pufulețe, pierderea colagenului și a ridurilor.

Alcoolul îți epuizează nivelul de nutrienți, hidratarea și vitamina A , toate având un impact direct asupra ridurilor.

Vitamina A este deosebit de importantă în ceea ce privește creșterea celulelor noi și producerea de colagen , asigurându-se că pielea este elastică și fără riduri.

Dacă doriți: beți cu moderație. Este o băutură pe zi pentru femei și două pentru bărbați. Asigurați-vă că sunteți bine hidratat cu apă. Încercați să experimentați și cu câteva rețete distractive și creative de tip mocktail .

9. Evitați să gătiți la foc mare

Unele uleiuri polinesaturate bogate în acizi grași omega-6, cum ar fi uleiul de porumb sau floarea soarelui, pot provoca radicali liberi nocivi și pot crește nivelul de inflamație. Dacă prăjiți sau folosiți căldură mare în fiecare zi, acest lucru se adaugă.

Dar acest lucru nu înseamnă că toate uleiurile sunt nesănătoase. Când vine vorba de uleiuri și prevenirea ridurilor, optează pentru grăsimi monoinsaturate care ajută la menținerea pielii hidratată.

Dacă doriți: Schimbă uleiuri vegetale pentru ulei de măsline . Este bogat în antioxidanți, vitamina E și fitosteroli și reduce inflamația.

10. Scoateți prăjiturile cu orez

În timp ce prăjiturile din orez sunt de obicei considerate o gustare bună, acesta nu este cazul tenului.

Prăjiturile cu orez au indice glicemic ridicat și poate provoca vârfuri în nivelurile de zahăr din sânge. Nivelul crescut al glicemiei acționează ca un „accelerator de îmbătrânire”Care poate provoca riduri.

Dacă doriți: pentru o gustare anti-îmbătrânire, încercați hummus cu benzi de ardei roșu. Ardeii roșii sunt mari în vitamina C, ceea ce îi face excelent la producerea de colagen. Năutul este, de asemenea, plin de antioxidanți sănătoși pentru piele.

11. Contrară fructoza cu acidul lipoic

Mulți oameni sunt surprinși să audă că agave poate conține mai mult fructoză decât siropul de porumb cu fructoză ridicată.

După cum știm de sus, fructoza descompune colagenul mult mai rapid decât zahărul obișnuit, care poate accelera formarea ridurilor.

Dacă doriți: întrucât acidul lipoic poate împiedica fructoza efectele dăunătoare de colagen, dacă agave este singurul îndulcitor pe care îl puteți avea, nu uitați să includeți o mulțime de varza de Bruxelles (cu un conținut mare de acid lipoic) în dieta dvs.

Există și alte modalități de a-ți ingriji pielea

Dacă citiți această gândire este un semn să nu mâncați niciunul dintre aceste alimente, vă reamintim că este vorba despre echilibru. Mâncarea este jocul lung și există o mulțime de alte modalități de a stimula formarea de colagen, cum ar fi prin suplimente sau injecții .

Tratamente topice precum retinolul, vitamina C, microneedling și acizii feței pot ajuta la prevenirea și netezirea ridurilor . Pentru opțiuni mai holistice, puteți lua în considerare și acupunctura facială sau exerciții faciale .

Lasa un raspuns