Bauturi care stimuleaza imunitatea cand esti bolnav – Partea II

6. Căpșuni și kiwi

Căpșunile și kiwi sunt alte opțiuni sănătoase de inclus într-o băutură ambalată în vitamina C. Deoarece este nevoie de aproximativ 4 căni de căpșuni pentru a face 1 cană de suc, poate doriți să amestecați aceste fructe într-un smoothie, mai degrabă decât într-un suc.

Ne place această rețetă care include lapte degresat . Laptele este o sursă bună de proteine și vitamina D , care este greu de găsit în sucurile care folosesc doar fructe sau legume.

Mulți oameni sunt deficienți în vitamina D, care se găsește în mare parte în lumina soarelui și în cantități mai mici în produsele de origine animală. Nivelurile sănătoase, obținute prin lumina soarelui, dietă sau suplimente, vă reduc riscul de infecții respiratorii, cum ar fi pneumonia sau gripa.

Unele cercetări recente sugerează o legătură între deficiența de vitamina D și ratele de infecție și severitate. Sunt necesare studii clinice pentru a determina dacă acesta are același efect asupra SARS-CoV-2, noul coronavirus.

Pentru un impuls suplimentar, schimbați laptele cu câteva uncii de iaurt grecesc bogat în probiotice . Administrarea de probiotice vă poate ajuta celulele să mențină o barieră antimicrobiană. Probioticele se găsesc frecvent în suplimente și alimente fermentate .

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • calciu din laptele degresat
  • mangan din căpșuni și ovăz
  • fosfor din ovăz
  • potasiu din căpșuni, banane și portocale
  • vitamina B-1 (tiamina) din ovăz
  • vitamina B-6 din banană
  • vitamina B-9 (folat) din căpșuni și portocală
  • vitamina B-12 din laptele degresat
  • vitamina C din căpșuni, kiwi și portocală
  • vitamina D din laptele degresat
  • vitamina K din kiwi
  • zinc din laptele degresat

7. Căpșuni și mango

Smoothie Foodie’s smoothie mango este o modalitate sănătoasă de a-ți satisface poftele pentru un brunch fără fund. Această rețetă folosește niște fructe congelate, care ambalează același pumn nutrițional ca și fructele proaspete.

Puteți opta și pentru utilizarea tuturor fructelor proaspete dacă le aveți la îndemână.

Vitamina E din mango și lapte de migdale adaugă beneficii suplimentare antioxidante pentru a îmbunătăți sistemul imunitar, în special la persoanele în vârstă.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • calciu din laptele de migdale
  • mangan din căpșuni
  • potasiu din căpșuni
  • vitamina A din mango și morcov
  • vitamina B-6 din mango
  • vitamina B-9 (folat) din căpșuni și mango
  • vitamina C din căpșuni, mango și portocale
  • vitamina D din laptele de migdale
  • vitamina E din laptele de mango și migdale

8. Menta de pepene verde

Pepenele verde nu numai că este bogat în vitamina C și arginină (care vă pot întări sistemul imunitar ), dar, de asemenea, poate ajuta la ameliorarea durerii musculare. Durerea musculară este un simptom comun al gripei , în special la adulții în vârstă.

Conținutul de apă grea al acestui fruct poate face, de asemenea, mai ușor de suc (și se simte mai puțin ca o risipă de fructe).

Aruncați o privire la rețeta Dassana pentru suc de mentă de pepene verde la Veg Recipes of India. De asemenea, puteți amesteca suc de pepene verde cu alte sucuri de fructe simple, cum ar fi mărul sau portocala, care ar putea să nu aibă atât de multă vitamina A.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • arginina din pepene verde
  • citrulina din pepene verde
  • magneziu din pepene verde
  • vitamina A din pepene verde
  • vitamina C din pepene verde

9. Sămânța de dovleac

Multe rețete de suc de dovleac online includ o mulțime de zaharuri adăugate sau necesită suc de mere cumpărat din magazin.

Acesta este motivul pentru care am decis să includem în schimb această rețetă de lapte din semințe de dovleac de la The Blender Girl. Este una dintre cele mai proaspete și mai naturale rețete disponibile online. Funcționează ca o bază excelentă și pentru piureurile de fructe.

Beneficiile suplimentare pentru sănătate sunt, de asemenea, greu de ignorat. Acest lapte nu numai că vă va stimula sistemul imunitar, dar vă poate ajuta și:

  • sănătatea oaselor
  • simptome sau efecte ale menopauzei precum agravarea nivelului de colesterolSursă de încredere
  • sănătatea urinară
  • păr și piele
  • sănătate mentală
  • sănătatea prostatei

Semințele de dovleac sunt o sursă excelentă de zinc . Zincul este deja un ingredient obișnuit în multe remedii la rece, datorită efectului său pozitiv atât asupra inflamației, cât și asupra sistemului imunitar.

Cercetătorii australieni analizează zincul intravenos ca tratament pentru problemele respiratorii asociate cu COVID-19.

De asemenea, în lucrări este cel puțin un studiu clinic din SUA care explorează efectul zincului (în combinație cu alte terapii) asupra prevenirii infecției cu SARS-CoV-2.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • magneziu din semințele de dovleac
  • mangan din semințele de dovleac
  • potasiu din curmale
  • zinc din semințele de dovleac

10. Mar verde, salată verde și varză

Un suc verde pe bază de legume este o putere de nutrienți care promovează un sistem imunitar puternic.

Show Me the Yummy are o rețetă minunată care va face pe oricine, inclusiv copiii, fericiți să-și bea verdeața.

Aruncați o mână de pătrunjel sau spanac pentru câteva vitamine A, C și K.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • fier din varza
  • mangan din varza
  • potasiu din varza
  • vitamina A din varza si telina
  • vitamina B-9 (folat) din țelină
  • vitamina C din varză și lămâie
  • vitamina K din castravete și țelină

Mențineți sistemul imunitar puternic

Prepararea sucurilor, a smoothie-urilor și a băuturilor nutritive este una dintre modalitățile mai gustoase de a rămâne sănătos. Indiferent care vă place, puteți adăuga oricând alte superalimente, cum ar fi semințe de chia și germeni de grâu, pentru mai multe beneficii pentru sănătate.

Alte modalități de a vă menține sistemul imunitar puternic includ practicarea unei igiene bune, rămâneți hidratat, dormiți bine, reduceți stresul și exercitați frecvent.

FOLOSIȚI UN BLENDER

Dacă nu aveți storcător , folosiți un blender . Adăugați 1 cană de apă de cocos sau lapte de nucă pentru a porni mașina. De asemenea, veți beneficia de conținutul de fibre al unui smoothie amestecat.

Lasa un raspuns