Bauturi care stimuleaza imunitatea atunci cand esti bolnav – Partea I

Sistemul dvs. imunitar este activ în mod constant, aflând ce celule aparțin corpului dvs. și care nu. Acest lucru înseamnă că are nevoie de o doză sănătoasă de vitamine și minerale pentru a-și menține energia ridicată și continuă.

Următoarele rețete sunt ambalate cu substanțe nutritive esențiale pentru sănătatea de zi cu zi sau pentru combaterea virușilor precum răceala sau gripa.

Aflați ce substanțe nutritive care îmbunătățesc imunitatea au fiecare suc, smoothie sau lapte de semințe, astfel încât să puteți începe dimineața cu un impuls revigorant pentru apărarea naturală a corpului.

1. Portocala, grapefruit și alte citrice

Această explozie de citrice conține mai mult decât suficient de aportul zilnic recomandat de vitamina C .

Vitamina C are proprietăți antioxidante , care vă protejează celulele de substanțe care dăunează organismului.

Un deficit de vitamina C poate duce la întârzierea vindecării rănilor, un răspuns imun afectat și incapacitatea de a combate corect infecțiile.

În prezent, nu există dovezi că vitamina C orală este eficientă în prevenirea transmiterii noului coronavirus (SARS-CoV-2) sau în tratarea bolii pe care o provoacă, COVID-19.

Cu toate acestea, cercetările au arătat o promisiune pentru perfuzia intravenoasă (IV) de vitamina C ca tratament COVID-19.

Mai multe studii clinice sunt în lucru pentru tratament, nu pentru prevenire, folosind perfuzie IV, nu terapie orală.

Cu toate acestea, dacă aveți o răceală , dozele mari de vitamina C pot duce la simptome mai puțin severe și la o recuperare mai rapidă. Pentru adulți, limita superioară tolerabilă este de 2.000 de miligrame (mg) pe zi.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • potasiu din portocale
  • vitamina A din portocale și grapefruit
  • vitamina B-6 din portocale
  • vitamina B-9 (folat) din portocale
  • vitamina C din toate citricele
  • zinc din portocale

2. Mar verde, morcov și portocaliu

Morcovii, merele și portocalele sunt o combinație câștigătoare pentru a vă ajuta corpul să se protejeze și să lupte împotriva infecțiilor.

Merele și portocalele îți dau vitamina C.

Vitamina A , care este, de asemenea critice pentru un sistem imunitar sănătos, este prezenta în morcovi sub formă de beta-caroten antioxidant .

Morcovii conțin, de asemenea, vitamina B-6 , care joacă un rol important în proliferarea celulelor imune și producerea de anticorpi.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • potasiu din morcovi
  • vitamina A din morcovi
  • vitamina B-6 din morcovi
  • vitamina B-9 (folat) din portocale
  • vitamina C din portocale și măr

3. Sfeclă, morcov, ghimbir și măr

Acest suc fortificant are trei legume rădăcinoase care vă vor ajuta sistemul imunitar și vor scădea simptomele inflamatorii.

Inflamația este adesea un răspuns imun la infecțiile provenite de la viruși sau bacterii. Simptomele de răceală sau gripă includ secreția nasului, tuse și dureri corporale.

Persoanele care suferă de artrită reumatoidă pot găsi acest suc deosebit de benefic, deoarece ghimbirul are efecte antiinflamatorii.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • potasiu din morcovi, sfeclă și măr
  • vitamina A din morcovi și sfeclă
  • vitamina B-6 din morcovi
  • vitamina B-9 (folat) din sfeclă
  • vitamina C din măr

4. Tomate

Cel mai bun mod de a vă asigura că sucul de roșii este proaspăt și nu conține o mulțime de ingrediente adăugate este să îl faceți singur. Pur și simplu Rețete are o rețetă minunată care necesită doar câteva ingrediente.

Cea mai bună parte? Nu este nevoie de storcător sau blender, deși veți dori să strecurați bucățile și bucățile printr-o sită.

Roșiile sunt bogate în vitamina B-9, cunoscută sub denumirea de folat . Vă ajută să reduceți riscul de infecții. Roșiile oferă, de asemenea, cantități modeste de magneziu , un antiinflamator.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • magneziu din roșii
  • potasiu din roșii
  • vitamina A din roșii
  • vitamina B-6 din roșii
  • vitamina B-9 (folat) din roșii
  • vitamina C din roșii
  • vitamina K din roșii și țelină

5. Kale, roșii și țelină

Kale este un element esențial în multe sucuri verzi.

În loc să taie gustul de kale cu fructe dulci, această rețetă folosește suc de roșii, adăugând mai mult decât suficientă vitamina A.

Adăugarea de hrean picant la această rețetă poate oferi, de asemenea, beneficii antiinflamatorii, potrivit unor cercetări . Amestecă-l pentru o băutură care îți va trezi simțurile.

Nutrienți notabili (într-o singură porție)

  • magneziu din sucul de roșii
  • mangan din varza
  • potasiu din sucul de roșii
  • vitamina A din suc de roșii și roșii
  • vitamina B-6 din sucul de roșii
  • vitamina B-9 (folat) din sucul de roșii
  • vitamina C din gulie și suc de roșii
  • vitamina K din sucul de roșii

Lasa un raspuns