10 remedii pentru a scăpa de durerile de cap în mod natural- partea I

dureri de cap

Durerile de cap sunt o afecțiune obișnuită cu care multe persoane se ocupă zilnic.

Trecând de la inconfortabil la insuportabil, îți pot perturba viața de zi cu zi.

Există mai multe tipuri de dureri de cap, cel mai frecvent întâlnindu-se durerile de cap. Durerile de cap din cluster sunt dureroase și se întâmplă în grupuri sau „grupuri”, în timp ce migrenele sunt un tip de durere de cap moderat până la sever.

Deși multe medicamente sunt orientate spre ameliorarea simptomelor durerii de cap, există și o serie de tratamente naturale, eficiente.

Iată 10 remedii eficiente la domiciliu pentru a scăpa în mod natural de durerile de cap.

1. Bea apă

Hidratarea inadecvată vă poate duce la apariția unei dureri de cap.

De fapt, studiile au demonstrat că deshidratarea cronică este o cauză comună a durerilor de cap și a migrenelor.

Din fericire, apa potabila s-a dovedit a ameliora simptomele durerii de cap la majoritatea persoanelor deshidratate în termen de 30 de minute până la trei ore.

Ba mai mult, a fi deshidratat poate afecta concentrația și poate provoca iritabilitate, ceea ce face ca simptomele tale să pară și mai grave.

Pentru a ajuta la evitarea durerilor de cap de deshidratare, concentrați-vă pe a bea suficientă apă pe parcursul zilei și a mânca alimente bogate în apă .

2. Luați niște magneziu

Magneziul este un mineral important necesar pentru nenumărate funcții în organism, inclusiv controlul zahărului din sânge și transmiterea nervilor .

Interesant este că, de asemenea, s-a dovedit că magneziul este un remediu sigur și eficient pentru durerile de cap.

Dovada sugerează că deficiența de magneziu este mai frecventă la persoanele care au frecvente dureri de cap în migrenă, comparativ cu cei care nu.

Studiile au arătat că tratamentul cu 600 mg citrat de magneziu oral pe zi a contribuit la reducerea atât a frecvenței, cât și a gravității durerilor de cap ale migrenei.

Cu toate acestea, a lua suplimente de magneziu poate provoca reacții adverse digestive, cum ar fi diareea la unele persoane, așa că este mai bine să începeți cu o doză mai mică atunci când tratați simptomele cefaleei.

3. Limita alcoolului

Deși consumul de băuturi alcoolice nu poate provoca dureri de cap la majoritatea oamenilor, studiile au arătat că alcoolul poate declanșa migrene la aproximativ o treime din cei care suferă dureri de cap frecvente.

S- a demonstrat, de asemenea, că alcoolul cauzează tensiune și dureri de cap în cluster la multe persoane.

Este un vasodilatator, ceea ce înseamnă că lărgește vasele de sânge și permite sângelui să curgă mai liber.

Vasodilatația poate provoca dureri de cap la unele persoane. De fapt, durerile de cap sunt un efect secundar comun al vasodilatatoarelor, cum ar fi medicamentele pentru tensiunea arterială.

În plus, alcoolul acționează ca un diuretic, ceea ce face ca organismul să piardă lichide și electroliți prin urinarea frecventă. Această pierdere de lichide poate duce la deshidratare, ceea ce poate provoca sau agrava dureri de cap.

4. Dormi adecvat

Privarea de somn poate fi în detrimentul sănătății tale în multe feluri și poate provoca chiar dureri de cap la unele persoane.

De exemplu, un studiu a comparat frecvența și severitatea cefaleei la cei care au dormit mai puțin de șase ore pe noapte și la cei care dormeau mai mult. S-a constatat că cei care dormeau mai puțin aveau dureri de cap mai frecvente și mai severe.

Cu toate acestea, somnul prea mare s-a dovedit a provoca dureri de cap, ceea ce face ca importanța corectă de odihnă să fie importantă pentru cei care caută prevenirea naturală a durerilor de cap.

Pentru beneficii maxime, vizați „locul dulce” de șapte până la nouă ore de somn pe noapte.

5. Evitați alimentele bogate în histamină

Histamina este un produs chimic care se găsește în mod natural în organism, care joacă un rol în sistemul imunitar, digestiv și nervos.

De asemenea, se găsește în anumite alimente precum brânzeturile în vârstă, mâncarea fermentată, berea, vinul, peștele afumat și carnea vindecată.

Studiile sugerează că consumul de histamină poate provoca migrene la cei care sunt sensibili la aceasta.

Unele persoane nu sunt capabile să excrete histamina în mod corespunzător, deoarece au funcția afectată a enzimelor responsabile de descompunerea acesteia.

Reducerea alimentelor bogate în histamine din dietă poate fi o strategie utilă pentru persoanele care suferă frecvent de dureri de cap.

6. Folosiți uleiuri esențiale

Uleiurile esențiale sunt lichide puternic concentrate care conțin compuși aromatici dintr-o varietate de plante.

Au multe beneficii terapeutice și sunt utilizate cel mai adesea topic, deși unele pot fi ingerate.

Uleiurile esențiale de mentă și de lavandă sunt utile în special atunci când aveți dureri de cap.

S-a demonstrat că aplicarea uleiului esențial de mentă pe tâmple reduce simptomele durerilor de cap de tensiune.

Între timp, uleiul de lavandă este extrem de eficient la reducerea durerii de migrenă și a simptomelor asociate atunci când este aplicat pe buza superioară și inhalat.

7. Încercați o vitamină complexă B

Vitaminele B sunt un grup de micronutrienți solubili în apă, care joacă multe roluri importante în organism. De exemplu, ele contribuie la sinteza neurotransmițătorilor și ajută la transformarea alimentelor în energie.

Unele vitamine B pot avea un efect protector împotriva durerilor de cap.

Mai multe studii au arătat că suplimentele de vitamine B riboflavina (B2), folatul, B12 și piridoxina (B6) pot reduce simptomele cefaleei .

Vitaminele din complexul B conțin toate cele opt vitamine B și sunt un mod sigur și rentabil de a trata în mod natural simptomele durerii de cap.

Vitaminele B sunt considerate sigure pentru a lua în mod regulat, deoarece sunt solubile în apă și orice exces va fi eliminat prin urină.

8. Utilizeaza o compresă rece

Utilizarea unei comprese reci poate ajuta la reducerea simptomelor durerii de cap.

Aplicarea de comprese reci sau înghețate pe gât sau zona capului scade inflamația, încetinește conducerea nervilor și constrânge vasele de sânge, toate acestea contribuind la reducerea durerilor de cap .

Într-un studiu efectuat la 28 de femei, aplicarea pe cap a unui pachet de gel rece a redus semnificativ durerea de migrenă.

Pentru a face o compresă rece, umpleți o pungă impermeabilă cu gheață și înfășurați-o într-un prosop moale. Aplicați compresa pe partea din spate a gâtului, capului sau tâmplelor pentru ameliorarea durerilor de cap.

9. Luați în considerare luarea Coenzimei Q10

Coenzima Q10 (CoQ10) este o substanță produsă în mod natural de organism care ajută la transformarea alimentelor în energie și funcționează ca un puternic antioxidant.

Studiile au arătat că administrarea suplimentelor CoQ10 poate fi un mod eficient și natural de a trata durerile de cap.

De exemplu, un studiu efectuat la 80 de persoane a demonstrat că administrarea a 100 mg de suplimente CoQ10 pe zi a redus frecvența, severitatea și lungimea migrenei.

Un alt studiu, care a inclus 42 de persoane care au prezentat migrene frecvente, a descoperit că trei doze de 100 mg de CoQ10 pe parcursul zilei au ajutat la scăderea frecvenței migrenei și a simptomelor legate de migrenă, precum greața .

10. Încercați o dietă de eliminare

Studiile sugerează că intoleranțele alimentare pot declanșa dureri de cap la unele persoane.

Pentru a descoperi dacă un anumit aliment provoacă dureri de cap frecvente, încercați o dietă de eliminare care înlătură alimentele cele mai legate de simptomele durerii de cap.

Brânza îmbătrânită, alcool, ciocolată, citrice și cafea sunt printre cele mai frecvent raportate declanșatoare alimentare la persoanele cu migrene .

Într-un studiu mic, o dietă de eliminare de 12 săptămâni a scăzut numărul de dureri de cap migrene. Aceste efecte au început la nota de patru săptămâni.

Lasa un raspuns